maandag 16 augustus 2010

1+1 gratis op nagellak bij Kruidvat!

Afgelopen week was er 1+1 gratis op nagellakproducten bij Kruidvat. Ik wilde er eerst niet naartoe gaan omdat ik deze week al vrij veel heb uitgegeven aan make-up. Maar ik vond het zonde om alles te laten liggen, zeker omdat ik nog wat dingen wilde uitproberen.
Het eerste is de stempel set van Essence. Ik vind het erg leuk als mijn nagels er goed verzorgd uitzien. Nail art is hier ook een onderdeel van. Met deze stempelset kun je stempels op je nagels zetten. Ik ben heel benieuwd hoe dit werkt! Ik ga er zeker nog een artikel over maken voor jullie.
Mijn basecoat van Trind was op. Ik zocht een goedkope vervanger en de nail hardener van Essence is het geworden. Ik was de laatste tijd niet meer zo tevreden over mijn Trind basis. Hij was heel dik geworden en het laatste beetje kreeg ik er niet meer uit. Best een afknapper als je de prijs weet. Hij kost zo'n 13 euro volgens mij!
Ook kocht ik nog een topcoat. Ik wil er een paar met elkaar gaan vergelijken, een goedkope topcoat kan dan niet in het rijtje ontbreken.

Ook kocht ik nog 4 nagellakjes. Ik wilde nog een paar felle kleurtjes hebben en dat is wel gelukt! In de zomer hou ik vooral van roze en rode tinten. Deze geven me echt een zomers gevoel. Ook kocht ik nog een knalgele nagellak. Ik wilde dit al heel lang eens proberen!
De 2 pennen die je onderaan ziet liggen zijn nailart pennen. Hiermee kun je op je nagel tekenen. Ik ben benieuwd of het werkt! Ik ga er nog wel een artikel over schrijven voor jullie!

Hebben jullie spulletjes gekocht tijdens de 1+1 gratis actie bij Kruidvat?

3 opmerkingen:

  1. @Vera Camilla,
    Ja he;). Van zo'n acties maak ik wel gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes zeg! die nail art spulletjes ben ik wel erg benieuwd naar, bij ons verkopen ze die niet :(

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.