zondag 15 augustus 2010

Rimmel Pink Punch

Dit is het 2de lakje uit Praag wat ik voor jullie ga reviewen.
Het is een knallende roze kleur. Hij heeft de naam Pink Punch. Deze nagellak beloofd, dat je in 60 seconden je nagels kunt lakken. Ze hebben het kwastje vrij breed gemaakt zodat je in 1 keer je hele nagel kunt lakken.
De kleur vind ik heel mooi. Het enige nadeel is dat je echt 3 laagjes nodig hebt, wil je de kleur een beetje dekkend krijgen. Hij droogt wel weer vrij snel!

Ik ben over deze dus best wel tevreden! Ik heb hem in Praag gekocht voor zo'n 2 euro. Volgens mij betaal je er in Nederland zo'n 7 a 8 euro voor.

7 opmerkingen:

  1. Mooie kleur! Ik hou wel van opvallende kleurtjes net zoals deze. Lekker Barbie roze! En wat een prijs verschil zeg, als ik jou zo hoor over Praag wil ik daar ook maar al te graag heen! Lekker goedkoop shoppen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Miss--Moana, ja het shoppen is daar goed te doen. Maar toch moet je oppassen! Voor een H&M lakje betaalde je daar omgerekend zo'n 5 euro! In NL is dit 3,95. Dus je moet toch goed opletten:). Ook Mac is in Praag duurder helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kleurtje! Ik vind de naam ook superleuk. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat zulke producten daar duurder zijn omdat we qua makeup verder vooruit zijn in Nederland. We kopen meer, dus ze kunnen de prijs lager doen. Maar dat is slechts speculatie.

    Heb je verder wel lekker goedkoop kunnen shoppen? Ik weet nog wel dat ik steeds minder kwijt was dan in Nederland maar bij jou lijkt het het omgekeerde te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Arantxa Ik heb erg goed kunnen shoppen! Alleen bij de mac was het duurder:). De rest was allemaal erg goedkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleurtje!
    Dat is een leuke prijsje ook 2 euries..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.