zaterdag 14 augustus 2010

MAC mineralize blush Dainty

Vandaag een review over een product wat ik wederom heb gekocht in Praag. Ik wist dat ze er MAC winkels hadden en ik mocht van mezelf daar iets gaan kopen. Ook al zou het duurder zijn dan in Nederland. Ik wilde gewoon een MAC product uit Praag hebben. Verklaar me maar voor gek, toch heb ik het lekker gedaan!


Ik wist eigenlijk al dat ik zou gaan voor een blush. Ik wilde heel graag een mooie blush hebben. Ik wil best geld uitgeven aan make-up maar dan wil ik het wel regelmatig gebruiken. Ik gebruik iedere dag blush, dus ik wist zeker dat ik er dan regelmatig naar zou grijpen.

De kleur die ik heb gekocht is de kleur Dainty. Dit is een licht roze kleur met gouden glittertjes. Deze glittertjes zijn heel subtiel aanwezig op je gezicht. Je wordt er dus echt geen glitterbal van.


Ik heb geen swatch op mijn arm gemaakt omdat ik de kleur zo niet goed kon vastleggen helaas. Maar zoals je kunt zien is het echt een hele mooie kleur.
Op onderstaande foto's zie je de blush op mijn gezicht.

Zoals je ziet is de kleur heel erg subtiel. Wel kun je de kleur wat opbouwen zodat het iets meer rozer wordt.
Ik weet zeker dat ik veel gebruik zal gaan maken van deze blush. Ik ga in de toekomst ook nog meer blushen aanschaffen van MAC. Als ze allemaal zo goed zijn als deze dan hebben ze aan mij een nieuwe fan!

Ik heb deze in Praag gekocht voor 24,50 in Nederland betaal je 21,00 voor de blush.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb Dainty ook en ben er absoluut dol op! Ik hou meer van de Blushcremes omdat die je wat meer gloed geven, maar de MB's zijn ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De blush ziet er mooi uit, maar ik had het denk ik beter kunnen zien als je een close up foto had gemaakt of zo iets, maar hij lijkt me sowieso erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Madam lotte, een close up foto maken van een blush heeft geen zin... dan zie je alleen maar huid. Je moet juist het verschil er omheen zien... anders weet je nog niet hoe de blush er uitziet op je gezicht. En zoals ik al zei, was de blush niet vast te leggen op mijn arm.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.