vrijdag 13 augustus 2010

Neutrale winged look

Vandaag laat ik jullie een neutrale winged look zien die jullie zelf heel makkelijk kunnen maken. Hij is echt heel erg makkelijk!
Ik laat je hieronder eerst de foto's zien en daarna kun je zien hoe je dit zelf heel makkelijk kunt maken.




Zoals je ziet is het echt een heel neutrale look. Heel draagbaar voor op school en op je werk.
Ik zal nu uitleggen hoe ik deze simpele look heb gemaakt. Als eerste heb ik de lichtroze/beige kleur uit het 120 palette aangebracht op mijn bewegend ooglid. Dit is de kleur die je rechtsboven ziet staan. Hierna heb ik de highlight kleur uit het smokey eye pallete van Catrice gebruikt onder mijn wenkbrauw.
In mijn crease heb ik de bruine kleur gebruikt uit mijn 120 palette. Deze kleur het ik heel licht met een blending kwast aangebracht in mijn crease.
Als laatste heb ik met een schuin afgesneden kwastje een zwart lijntje getrokken met de zwarte oogschaduw uit het 120 palette. Dit lijntje heb ik een beetje door laten lopen. Zo krijg je een winged eyeliner!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.