vrijdag 13 augustus 2010

Maybelline Colorama nagellak

Afgelopen week was ik in Praag en zoals jullie in mijn shoplog filmpje hebben kunnen zien heb ik daar ook wat make-up geshopt. Het eerste wat ik jullie ga laten zien in een Colorama nagellak van Maybelline.

Maar eerst even dit...

Mimimimimi... :(. Ja je ziet het goed. Mijn nagel is gescheurd. Dit is me nog nooit gebeurd! Ik denk dat het komt omdat ik in Praag echt heel vaak mijn handen heb gewassen, door het water worden ze breekbaarder. Normaal lak ik ook bijna iedere dag mijn nagels, hierdoor zijn ze ook erg stevig. In Praag heb ik ze niet meer gelakt. Maar ja, ik heb al mijn nagels wat in moeten korten.

Maar nu snel verder naar de nagellak.
Dit is het lakje wat ik heb gekocht. En ik moet eerlijk zeggen dan ik nog nooit zo'n slechte nagellak heb gehad. Ik ben best snel tevreden, maar dit is echt helemaal niets.
Ik vond hem niet fijn lakken, hij denkt na 2 laagjes nog niet overal, bij het opdrogen kwamen er bubbeltjes in en nu 1 dag later is hij al echt gechipt.
Ook vind ik de kleur niet mooi, maar dat is persoonlijk.
Jammer, jammer! Ik hoop dat mijn volgende lakjes uit Praag van wat betere kwaliteit zijn!


3 opmerkingen:

  1. Oh wat jammer want ik vind het wel een hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zonde van je nagel! Jammer dat he lakje zo tegenvalt... :( Ik vind de kleur op zich wel mooi maar draag niet zo snel blauw. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonde van je nagel!
    Maar ook zonde van het lakje dat het niets blijkt te zijn. Zelf heb ik ook 2 van deze lakjes hier staan en ik moet ze eerlijk gezegd nog testen, dus ben benieuwd!
    De kleur vind ik wel erg mooi :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.