donderdag 12 augustus 2010

Lush in samenwerking met dierenrechtenorganisatie Bite Back

Dierenleed, ik denk dat niemand zal zeggen, ja leuk, kom maar op! Toch wil ik jullie even onderstaand filmpje laten zien.



Ik vind dit filmpje echt niet leuk om te zien. Dieren kunnen zich niet weren en daarom ben ik het helemaal met Lush eens.
Maar wat heeft Lush hier nou eigenlijk mee te maken? Nou, Lush werkt samen met de dierenrechtenorganisatie Bite Back. Zij komen op voor dieren die in het circus moeten werken.
Nu heeft Lush een goede actie. In de Lush winkels kun je ansichtkaarten vinden waarop je je handtekening kunt zetten. Al deze kaarten worden verstuurd naar gemeenten om ze te vragen niet langer een circus uit te nodigen met dieren.

Ook heeft Lush een limited edition.
Door deze Nelli de olifant zeep te kopen steun je de stichting Bite Back. De opbrengst gaat hier namelijk naar toe.

Ook wil Lush met deze actie mensen oproepen niet naar een circus te gaan met dieren. Er zijn namelijk genoeg andere dingen om te bezoeken. Kijk maar eens op: http://www.circusleed.nl/

Wat vind jij hier van? Zou jij nu nog naar een circus gaan met dieren?


1 opmerking:

  1. Oh echt vreselijk. Sorry maar ik ga het filmpje niet kijken :( Ik kan dat echt niet. Heb eens een filmpje gezien over beestjes hoe ze die doodslaan tegen de muur enzo. Pissig word ik als ik het zie! Bah :( Goede actie van Lush vind ik het!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.