woensdag 4 augustus 2010

Eyes Of The Day!

Omdat ik vandaag een blauw shirtje droeg wilde ik eens gaan experimenteren met blauwe oogschaduw. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit blauw draag op mijn ogen omdat ik ook al blauwe ogen heb. Ik vind het namelijk mooier om er andere kleuren bij te dragen. Toch ben ik er vanmorgen mee gaan experimenteren en dit is het resultaat! Eigenlijk ben ik er best tevreden mee, al moet ik er wel nog een beetje aan wennen.

Ik zal even de producten opnoemen die ik heb gebruikt. Wil je er een how-to over dan hoor ik het graag!

- Revlon palet -  Priceless Metals de lichtblauwe kleur voor op mijn bewegend ooglid en een lijntje onder mijn oog.
- Catrice Blue Out To Sea LE oceana in mijn buitenste ooghoek en een beetje in mijn crease en een beetje onder mijn oog.
- Essence Irresistible in mijn crease.
- Maybelline expertwear mono  Snow White onder mijn wenkbrauw en in mijn binnenste ooghoek.
- Catrice blauw/paars oogpotlood uit LE oceana de blauwe kant als lijntje op mijn oog.

Ik ben heel benieuwd naar wat jullie er van vinden!



4 opmerkingen:

  1. Hoi Lianneke,
    Het staat echt super mooi!
    Je moet een keer een workshop geven, lijkt me kei leuk.
    Ik draag namelijk al eeuwen dezelfde make-up op dezelfde manier.
    Groetjes Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kristel, haha dankjewel! Ik zal op de wijnfeesten wat spullen meenemen dan kunnen we al de rest gaat wandelen wat uitproberen!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.