dinsdag 3 augustus 2010

Miss sporty - 17

Zoals jullie al hebben kunnen zien in mijn shoplog filmpje heb ik afgelopen week 4 nagellakjes van Miss sporty gekocht. Bij de Etos hadden ze namelijk een aanbieding 2 lakjes voor 3 euro. Natuurlijk moest ik als nagellak verslaafde even een kijkje gaan nemen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik over Miss sporty nooit zo tevreden ben. Ik heb er oogschaduw van, deze viel toen zo tegen dan ik eigenlijk nooit meer wat heb gekocht. Toch wilde ik  eens wat nagellak proberen.
De eerste nagellak die ik jullie laat zien is de rode kleur (no. 17). Ik vind het jammer dat ze hun nagellak geen namen geven maar nummers. Dit is misschien nog een verbeterpuntje voor in de toekomst.

Ik was erg verbaast toen ik deze ging gebruiken! Het borsteltje was erg fijn en hij de kleur was na 2 laagjes goed dekkend. Ook het drogen ging vrij snel. Ik ben er dus zeker tevreden over! Zeker voor 1,50 is het een prima nagellak! Ik weet niet of de actie bij de Etos nog steeds loopt, maar anders zou ik zeker eens een kijkje gaan nemen.
Hoe de andere 3 lakjes bevallen weet ik nog niet, maar deze rode kleur is zeker de moeite waard.

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleurtje! Ik heb er ook een paar van Miss Sporty, vind ze erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kleurtje!
    Ik ben ook niet zo'n fan van Miss Sporty maar deze is wel het proberen waard, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.