dinsdag 3 augustus 2010

Favorieten van de maand Juli

Het is weer zo ver! Er is al weer een maand voorbij. Dat wil zeggen dat ik alweer bijna 3 maanden bezig ben met mijn site! Jeetje wat vliegt de tijd.
De vorige keer heb ik mijn favorieten laten zien in een filmpje. Vandaag wil ik het gaan doen door middel van foto's.
Ik denk dat het op deze manier een heel stuk duidelijker voor jullie is. Vinden jullie en filmpje toch fijner laat het me dan weten! Benieuwd naar mijn favorieten van Juli? Lees dan snel verder.
Op de foto hier boven zie je de Moisturising spray uit een LE van Catrice. Ik kocht hem om mijn poeder make-up mee te setten. Dit wil zeggen dat ik wat spray nadat ik poeder makeup heb aangebracht. Ik heb het dan over compact powerder, blush, bronzer enz. Het werkt echt super fijn! Mijn make-up blijft echt langer zitten en de finish is niet zo poederig. Ook is deze spray echt super fijn als het warm is, je kunt je er dan even mee opfrissen. Ik ga deze dus ook zeker meenemen naam Praag komende vrijdag. Ik denk niet dat deze nu nog te koop is in de winkel. Het was namelijk een LE maar je hebt van Evian ook van deze spray flacons. Volgens mij verkopen ze deze bij de Douglas, neem dus zeker even een kijkje.


Dit is de nagellak van Rituals - Rebel Rose. Ik hem hem hier al een keer voor jullie gereviewd. Deze kleur is echt zo leuk op je nagels! Ook op mijn teennagels is hij super. Hij bleef zo'n 2 weken zitten zonder te chippen! Ook laat hij je voeten een stuk bruiner lijken. Echt een mooie nagellak dus.

Deze lippenbalsem van Dr. Swaab is ook weer zo'n product wat heerlijk is met warm weer. Hij heeft niet alleen UV bescherming, maar heeft ook nog eens een menthol smaakje erin zitten. Hierdoor gaan je lippen lekker tintelen en voelen ze een beetje koud aan. Ik vind dat in ieder geval erg fijn met dit warme weer. Ook smelt hij niet onder de 40C. Erg fijn productje dus.

Deze compact powder heb ik de afgelopen paar weken zo vaak gebruikt dat je inmiddels de pan ziet. Hij dekt prima en is precies mijn kleur. Ook glijdt hij niet van je gezicht af met het warme weer. Iets wat vloeibare foundation bij mij wel doet.


Als de zon weer gaat schijnen dan is deze highlighter op je gezicht erg mooi. De onderste 2 kleuren zijn voor mij perfect om te gebruiken boven mijn jukbeenderen. Ze hebben precies genoeg shimmer en laten mijn gezicht mooi shimmeren in de zon.

Dit waren weer de producten voor de maand Juli. Wat waren jullie favorieten producten van deze maand?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.