maandag 2 augustus 2010

How-to Grijs, klassiek maar vooral heel mooi.

Als eerste wil ik even laten weten dat dit als het goed is, het laatste filmpje is wat wordt opgenomen met deze camera. Ik kreeg veel commentaar over het geluid (wat natuurlijk terecht is) en ik vind dat ook de kwaliteit beter zou moeten kunnen! Dit filmpje had ik al op genomen. Maar als het goed is, vanaf nu betere kwaliteit.

Vandaag kunnen jullie in dit filmpje zien hoe je een klassieke, grijze look kunt maken. Ik heb gebruik gemaakt van 2 Essence paletjes die ik nu voor het eerst gebruikte. Over de paletjes zullen ook nog reviews komen.

4 opmerkingen:

  1. Mooi look, alleen zou ik er zelf nog eyeliner bij dragen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Madam Lotte, dat kan! Zelf heb ik er voor gekozen omdat nu niet te doen om het erg rustig te houden. Zoals ik ook al in het filmpje zei.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.