maandag 2 augustus 2010

Hema NOTD black

Zoals jullie hebben kunnen zien in mijn shoplog filmpje, heb ik zwarte nagellak gekocht bij de Hema. Ik had nog geen zwarte nagellak en ik wilde heel graag zelf eens het effect zien van zwart in combinatie met glitters. Ik had het al vaker gezien en ik vond het super leuk! Hier zie je een foto van mijn nagels. Ik heb 2 glittertoppers gebruikt van Essence.
Ik zelf vond de zwarte nagellak op mijn nagels erg mooi, maar wat vinden jullie daar nou eigenlijk van? Is zwarte nagellak meteen gothic of kan het ook heel klassiek zijn?


Ik vind zwarte nagellak er erg mooi klassiek uitzien als je lange nagels hebt en de nagellak netjes is aangebracht. Laat me weten wat jullie mening hierover is!

6 opmerkingen:

  1. heel leuk! heb dat zwarte hema lakje ook! erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zwarte nagellak juist klassiek. Ook op korte nagels btw..

    Maar is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk in combinatie met die glitters! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het erg mooi zo door de combinatie met de glitters,
    Alleen zwart vind ik wel ghotic-achtig.
    Maargoed dat is ieder zijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het wel heel classy! Ook gewoon zwart. Maar dan moet het wel gewoon mooi gelakt zijn. Gechipte zwarte nagels vind ik wel gothic. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.