zaterdag 21 augustus 2010

Mexx lipgloss

Afgelopen week kreeg ik een erg leuk pakketje van Alie. Alie is de eigenaresse van www.cosmeticastunter.nl. Hierin zaten 3 producten die ik voor jullie ga testen en reviewen.

Het eerste product wat ik voor jullie ga reviewen is een lipgloss van het merk Mexx. Ik wist helemaal niet dat ze make-up hadden bij Mexx! Ik vind het dus echt leuk om dit een keer te proberen.


Dit is de lipgloss die ik heb gekregen. Hij heeft het nummer 03. Het is een lichtroze/gouden kleur. Ik zelf zou deze nooit zelf uitkiezen, dus ik vind het wel leuk dat ik nou eens zo'n kleur zelf kan proberen!

De verpakking vind ik niet goedkoop en niet duur ogen. De lipgloss heeft ook een gewone lipgloss applicator dus daar heb ik ook al niets over te zeggen.

Laten we daarom maar gewoon naar de lipgloss gaan kijken.



Hier ie je mijn naakte lippen. Zo kun je even een vergelijking maken.




Op mijn lippen is het dus echt meer goud dan roze. Ik moet er zelf een beetje aan wennen. Ik vind zo'n lichte kleuren namelijjk niet zo mooi bij mezelf.

Omdat ik lichte kleuren en goud tinten niet zo mooi vind bij mezelf, bedacht ik me dat ik het misschien wel als "highlighter" zou kunnen gebruiken over een saaie lippenstift.



Deze kleur is niet helemaal mijn ding. Ik vind hem saai. Maar zoals je kunt zien heb ik een beetje lipgloss aan de binnenkant van mijn lippen gesmeerd. Door hier zo'n kleur te smeren krijg je een beetje een lichtgevend effect. Dat is wat je ook ziet op de foto.

Dit is dus zeker een product wat ik hier vaker voor ga gebruiken. Het is niet alleen leuk bij saaie lipsticks maar ook gewone lipsticks kun je hier nog net iets specialer mee maken!

Deze lipgloss van Mexx kost bij http://www.cosmeticastunter.nl/ 3,25 en is zijn prijs waard.

2 opmerkingen:

  1. Ik wist ook niet dat ze van mexx cosmetica hadden. Ik ga zeker even op die webshop kijken. liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh joh mexx lipgloss? Kende ik helemaal niet wat grappig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.