vrijdag 20 augustus 2010

Nagellak artikel *2

Vandaag alweer deel 2 van mijn nagellak artikel! Ik heb de laatste tijd zoveel nagellak gekocht dat ik heb besloten wat meer nagellakjes in 1 artikel te stoppen.
Dit lakje heet zoals je kunt zien Pink Rose en is van het merk Gosh.

Lees snel verder als je benieuwd bent naar meer!

Het is een heel leuk barbie roze lakje met hele hele hele hele heeeel kleine glittertjes erin. Ik vond hem zelf niet zo fijn lakken maar het resultaat mag er zijn. De lak ziet er mooi uit! Hij blijft ook goed zitten!

Gosh is exclusief te koop bij Kruidvat. Nagellak kost 6,99.

Het volgende lakje is weer een wat goedkoper lakje. Ik heb het over Sunshine 4ever van Essence. Dit is een nagellak uit de show your feet collectie. Hier zitten volgens mij een 8-tal lakjes in.


Je ziet het goed! Het is een geel lakje! Dit is de eerste gele nagellak in mijn nagellak collectie. Ik vind geel namelijk echt DE kleur van de zomer. Het doet me denken aan de zon. Toch twijfelde ik een beetje over geel op mijn nagels. Eigenlijk heel raar eigenlijk, ik draag namelijk elke kleur, waarom dan geen geel?


Maar goed, ik besloot dus deze lak te proberen van Essence. Als ik deze dan nooit meer zou gebruiken dan zou ik hier in ieder geval niet arm van worden!

Het is zoals je kunt zien een teennagellak. Hij is antibacterieel en zou moeten dekken in 1 laag. Ik weet niet zo goed wat ik me moet voorstellen bij antibacterieel in nagellak. Maar goed. Het gaat natuurlijk om het lakken, de dekking en de houdbaarheid.

Ik weet niet of het komt doordat het een teennagellak is maar ik vond hem niet fijn lakken. Ook dekt hij pas na 3 laagjes en dan nog zie je op mijn duimen strepen zitten. Hij droogt ook heel erg langzaam!


Maar als we al die negatieve dingen nou even wegdenken dan vind ik de kleur erg leuk! Lekker zomers vooral! Ik vind dit echt geen kleur voor in de winter haha. Ik vind deze kleur dus perfect voor in de zomer. Als ik denk aan kleding dan denk ik hier een heel kleurrijke XXL jurk bij. Zoiets als op het plaatje hieronder.

Bron: H&M

Dit is niet precies wat ik bedoel maar wel ongeveer!
Maar kortom leuk lakje, maar is niet geweldig in het lakken. Maar voor de prijs zullen we het maar door de vingers zien.


Voor dit lakje betaal je nog geen 2euro. Essence is te koop bij Kruidvat.

6 opmerkingen:

  1. Okergeel is een veelal geziene kleur in de winter, wat dat betreft is het dus een prima kleur voor de winter, al doet ie misschien nog te zonnig aan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Arantxa, Ik denk dat het ook heel persoonlijk is. Ikzelf vind het heel zomers. Maar anderen vinden het dus weer niet! Maakt ook niet uit denk ik:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die gele is echt vet mooi. Ik zou het zelfs in de winter dragen. Natuurlijk is het een zomerse kleur maar het kan ook leuk staan bij een gele sweater of shirtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die okergele is echt mooi, heel apart! Al zou ik zelf toch voor de roze gaan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kleur die van Essence gaat wel in de mosterdkleur trend passen denk ik.. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die 2e nagellak is wel erg leuk zeg! Alleen echt heel jammer dat ie strepen achterlaat :( Het staat zo zomers!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.