donderdag 19 augustus 2010

Body Basics lip balm en lotion

Vandaag voor jullie een artikel over een merk wat hier in Nederland niet te krijgen is. Ik heb het ook niet in webshops kunnen vinden dus als iemand hier wel nog een tip over heeft dan is die meer dan welkom!

Het merk waar ik het over ga hebben is body Basics. Ik leerde het kennen in Praag en was echt verbaast. Het lijkt op de bodyshop alleen is het wat goedkoper.
Hieronder staat een filmpje.



Helaas had ik alleen maar handbagage bij me en kon ik geen grote flessen meenemen. Heel jammer want ze hadden heel lekkere producten!

Toch heb ik nog 2 dingetjes kunnen scoren.
Ik heb een hand en body lotion gekocht en een lipbalm in de smaak en geur appel meloen.

Als eerste de lotion.

De lotion ruikt heerlijk. Maar vraag me niet waarnaar, ik zou het echt niet weten.

Het is een beetje dikkere lotion. Hierdoor vind ik hem vooral geschikt als handcreme. De flacon vind ik nie handig in gebruik. Je kun er wel in knijpen maar je krijgt het er niet fatsoenlijk uit helaas! Misschien dat ik het nog wel ga overpotten. Ik heb hem voor mijn handen gebruikt. Ze werden er echt heerlijk zacht van!

Ten 2de laat ik jullie de lipbalm zien.

Ze hadden in de winkel een hoop lipbalms staan. Ik ben gaan ruiken en deze vond ik toch wel het lekkerste. Ze hadden nog meer soorten zoals: Abrikoos, olijf, papaya, granaatappel en aardbei.
De inhoud is een groene gel achtige substantie. Ik zeg gel achtig want het is namelijk vrij hard. Er komt ook niet zoveel vanaf als je er met je vinger overheen gaat.
Lipbalsems in een potje vind ik er altijd leuk uit zien maar helaas is het niet erg hygienisch. Je moet er namelijk steeds met je vinger in.
De geur vind ik lekker! Wel vind ik dat hij mijn lippen niet zo heel erg goed verzorgd. Ik heb al betere lipbalsems gekocht.

Ik hoop dat ik dit merk ooit nog een keer tegenkom op internet of dat het in Nederland in de winkels komt.

1 opmerking:

  1. Hmm, die lipbalsem ziet er zoo lekker uit. Leker smeuig. Leuke aankopen.

    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.