woensdag 18 augustus 2010

Centelys Voedende en herstellende creme

Vandaag mijn 3de artikel over de webshop Naturapharma. Ik heb al eerder geschreven over de jojoba gelcream en over het jojoba olie haarmasker.
Vandaag ga ik een review schrijven over de Centelys voedende en herstellende creme.
Deze creme is speciaal gemaakt voor kloven. Je moet hem dan 2 tot 4 maal per dag gebruiken.
Ik zal even vertellen wat er in de creme zit en waar het voor dient. Zo heb je ongeveer een idee waar je hem voor kunt gebruiken.

De creme bestaat uit allemaal plantaardige ingredienten. In de herstellende ingredienten zie je Lavendel terug. Bij de voedende ingredienten zie je olijfolie terug en bij de verzorgende producten zien je de advocado-olie verschijnen. Hmm allemaal heerlijke producten dus!

Ik zelf heb nog nooit last gehad van kloven, snel afkloppen. Maar deze creme is gewoon een voedende en herstellende creme. Daarom ben ik hem gaan testen op mijn ellebogen. Deze zijn altijd vrij droog en kunnen wel wat verzorging gebruiken.

Het product zit in een tube van 30 gram. Dit is dus een vrij kleine tubbe, maar je hebt ook weinig nodig om je huid te verzorgen.

De inhoud is een beige creme. Hij ruikt vrij sterk en niet erg lekker. Maar je went eraan als je hem vaker gebruikt.

Zoals ik al zij ben ik hem gaan gebruiken op mijn ellebogen. Ik heb hem nu een week ongeveer 2 keer per dag gebruikt.
Als je de creme opsmeert dan trekt hij snel in. Als hij is ingetrokken dan voel je meteen verschil. Mijn ellebogen zijn een heel stuk zachter. De geur is ook vrij snel weg als je de creme hebt aangebracht. Wel is het slim om hierna je handen te wassen, anders ruik je het wel nog de heletijd als je met je handen in de buurt van je gezicht komt.

De creme kost 6,50 en is dus te koop bij Naturapharma.

1 opmerking:

  1. Ziet er goed uit. Ik heb nog nooit van deze créme gehoort. Misschien zou ik het wel eens willen proberen.

    Thanks voor de review
    Liefs, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.