dinsdag 17 augustus 2010

Nagellak artikel

Zijn jullie die nagellak artikels net zo zat als mij? Haha, nja ik weet dat ik veel nagellak koop en ik wil ze ook allemaal aan jullie laten zien. Maar vanaf nu komen er steeds een paar nagellakjes in 1 artikel. Dit lijkt mij een stuk fijner voor jullie anders gaat het bijna iedere dag over nagellak!

Laten we beginnen met de eerste nagellak.
Lees snel verder als je hier benieuwd naar bent!

Deze kleur heb ik gekocht tijdens de 1+1 gratis actie bij Kruidvat. Ik kocht onderandere deze rode nagellak van Gosh. Rood is maar rood zullen veel mensen denken, maar nu ik mijn rode nagellakjes eens naast elkaar heb gezet, zie ik pas hoeveel verschil er zit in tinten rood!
Ik vind deze kleur rood echt heel erg mooi. De naam past er ook precies bij. Het is echt een knap kleur!
Hij lakt heel erg fijn maar droogt helaas niet zo snel. Ook al heb ik een sneldrogende topcoat gebruikt.
Nagellak van Gosh kost 6,99

De 2de lak die ik jullie ga laten zien is een donkergrijs/blauw lakje van Miss sporty. Zoals jullie hebben kunnen zien in dit en in dit artikel. Ben ik best wel verbaasd over deze lakjes. Ze lakken echt fijn!

Ook deze kleur vind ik weer echt een aanrader. Deze kleur heeft het nummer: 18. Het is een aparte kleur! Ik zou er zelf niet echt een naam aan kunnen geven. In het licht zie je dat de lak heel veel kleine glittertjes bevat in alle kleuren van de regenboog.
Kortom, alweer een aanrader!
Ik wil ook nog even zeggen dat ik echt verbaasd ben over de houdbaarheid van Miss Sporty lakjes, 1 lak heeft het bij mij 7 dagen uitgehouden zonder chippen! Een pluspunt voor mensen die niet vaak hun nagels willen lakken.

5 opmerkingen:

  1. Die rood is vet mooi. Van Gosh. Goed merk. Heb zelf daar ook het een en ander van. Hihi,

    Liefs, xx Kalypso.nl.tt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kalypso, zou je alsjeblief niet willen spammen! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lambada heb ik ook al honderd keer bijna gekocht en telkens weer denk ik "het is maar rood". Ik zal hem toch eens moeten meenemen. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oehps, sorry, dat was niet mijn bedoeling. zal niet meer gebeuren.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.