dinsdag 10 augustus 2010

Miss sporty - 41

Ik ben nu op vakantie, reacties lees ik en beantwoord ik als ik weer terug ben!

Dit is de 2de kleur die ik aan jullie laat zien. Afgelopen woendag hebben jullie de eerste kleur van deze 4 nagellakjes al kunnen zien. Klik hier als je deze nog niet had gezien. Zoals je al in het eerste deel hebt kunnen lezen ben ik echt verbaast over deze lakjes! Ze zijn echt prettig.
Ook dit lakje vind ik echt heel erg fijn, het dekt prima en droogt snel. Wat wil je nog meer?

2 opmerkingen:

  1. wat een lieve kleur is dit! Erg mooi.
    Zelf heb ik maar 1 lakje van dit merk en vond het niet helemaal top lakken maar mischien is het net dat ene lakje..:P
    Maar deze is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.