maandag 9 augustus 2010

Make-up op werk/school

Ik ben nu op vakantie! Na de vakantie zal ik reageren op reacties. Natuurlijk mogen jullie wel reageren!

Nu op een aantal plaatsen in het land de scholen weer gaan beginnen vroeg ik me wat af: hoeveel make-up mag je dragen op school/werk? Hangt dit af van je werk/school en draag je wel of geen lip/oog producten? Ook wil ik graag weten hoe jullie tegenover het gebruik van nagellak staan op het werk/school. Vertel mij eens wat jullie dragen naar werk/school. Vertel mij ook eens wat jullie niet vinden kunnen op werk/school. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie mening hier over is!

Ik zelf vind dat je op school/werk je make-up best wat kunt aanpassen. Je hoort er altijd verzorgd uit te zien en echte smokey eyes zijn dan misschien meer geschikt om te dragen als je op stap gaat. Ik vind dat je wel gewoon oog- en lipproducten moet kunnen gebruiken, zoland je dit maar met mate doet. Nagellak vind ik kunnen zolang het er verzorgd uitziet. Dus, netjes gelakt en niet gechipt!

Ik ben erg benieuwd naar jullie mening!

2 opmerkingen:

  1. School: ik vind full face make-up op school niet nodig. Beetje mascara, wat blush enzo is prima. Al je kleurtjes oogschaduw uittesten vind ik onnodig. Op school maak je er toch geen indruk mee. Spaar je kunstjes liever voor als je op stap gaat.

    Werk: hangt af van je werk natuurlijk. Als je in een creatieve omgeving zit kan je vast wild gaan met je make-up. Als het een zakelijkere omgeving is kan je meer voor nude looks gaan. Zolang je er maar verzorgd uit ziet.

    Nagellak kan altijd! Wat ik wel heel lelijk vind en vooral zie bij jonge meiden is dat hun nagellak er na een week nog half aan hangt, dat ziet er echt onverzorgd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag wel kleurtjes maar subtieler. Liever een felgekleurd lijntje met een potloodje dan 6 verschillende kleuren oogschaduw.
    Ook op mijn lippen houd ik het rustig: zachte kleuren in plaats van knalrood of popping pink.
    Ik heb het wel voor felle kleuren nagellak maar die draag ik dus alleen in het weekend. Op weekdagen ga ik eerder voor roze en rood dan voor blauw of geel. En dan nog het liefst lichtroze.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.