zondag 8 augustus 2010

Super Stay Color Maybelline

Ik ben nu op vakantie! Na de vakantie zal ik reageren op reacties. Natuurlijk mogen jullie wel reageren!

Ken je dit product al? Ik kende het nog niet tot ik bij de Etos kwam en eens in het rek van Maybelline ging kijken. Er was 50% korting op en het koste nu nog 6,50 volgens mij. Ik was nieuwschierig en wilde het graag eens gaan proberen. Ik heb het volgens mij nog niet op andere beautyblogs zien staan dus ik wist helemaal niet wat ik er van kon verwachten toen ik het mee nam.
Wil je weten hoe het mij is bevallen? Lees dan snel verder.
Zoals je op de bovenste foto kunt zien, bestaat dit product uit 2 delen. Een lipgloss achtige kant en een witte kant? Nou ik wist ook niet zo goed wat ik er mee aan moest hoor!
Op de foto hierboven zie je de lipgloss achtige kant. De kleur die ik heb gepakt is een beetje een paarse kleur met kleine glittertjes. Deze zou je als eerste stap moeten aanbrengen op je lippen.

Hier zie je wat beter de kleur. Sinds mijn paarse NYX lipgloss ben ik helemaal in-to paarse lippen. Ik vind het mezelf goed staan.

Als je de lipgloss kleur hebt aangebracht moet je minimaal 2 minuten wachten om de kleur te laten drogen. hierna ga je met deze stick over je lippen. Dit zou er voor moeten zorgen dan de kleur 18 uur blijft zitten! Verder zorgt deze stick er voor dat je lippen mooi glanzen.
Hier heb ik wat van de stick op mijn hand gedaan. Zoals je kunt zien zorgt de stick inderdaad voor een glanzend resultaat.

Toen ben ik de kleur gaan aanbrengen. In eerste instantie heb ik dit gedaan met de applicator die in de lipgloss steekt. Toch zou ik jullie als tip willen geven dit niet te doen. Door de aplicator word het heel erg dik aangebracht en krijg je de kleur niet mooi verdeeld over je lippen. Daarom doe ik wat lipgloss op mijn vinger en dep zo de kleur egaal over mijn lippen heen. Hierdoor kun je er ook nog eens zelf voor kiezen hoe intens je de kleur wil hebben.
De lipgloss is zo ook vrij snel droog waardoor je snel de stick erover heen kunt doen. Door de stick gaat de kleur glanzen en voelen je lippen gezond aan, alsof je een lippenbalsem op je lippen hebt zitten.

Ik vind dit zeker een fijne manier van "lipgloss" dragen. Het blijft ook echt lang zitten en overleeft een hapje en een drankje. Wel zul je af en toe een keer met de stick over je lippen moeten gaan om de glans te behouden. Hij zegt 18 uur te blijven zitten, dit doet hij niet, maar dat had ik ook niet verwacht en dit vind ik ook niet nodig.

Kortom, ik vind dit een fijn product. Ik heb dit gekocht met 50% korting, maar ik zou er geen 13 euro voor neertellen als er geen korting op was.

2 opmerkingen:

  1. Beetje duur zonder korting maar wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Amber, ik vind het zonder korting ook nogal duur maar met korting vind ik hem het best waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.