vrijdag 6 augustus 2010

Op vakantie!!!!

Zoals sommige van jullie weten ga ik vandaag op vakantie! Mijn vriend en ik gaan van 06-08 tot 11-08 naar Praag toe.
Om het sterker te vertellen. Ik zit nu waarschijnlijk in het vliegtuig.
Ik schrijf dit berichtje even om jullie te laten weten dat jullie toch artikels kunnen verwachten. Wel zal er maar 1 artikel per dag online komen in plaats van 2. De artikelen komen om 12:00 online. 11 augustus kom ik weer terug, die dag krijgen jullie een samenvatting van hoe het was in praag. Dit zal wel pas 's middags online komen.
Wel zal ik niet echt kunnen reageren op reacties, mail, formspring en twitter. Ik heb een telefoon met internet en als ik ergens wifi kan vinden dan zal ik misschien nog wel eens updaten over hoe ik het daar vind.
Lukt dit niet, dan krijgen jullie natuurlijk een verslag achteraf!

Tot over 5 dagen!

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.