dinsdag 17 augustus 2010

Mascara



Duurredelijk en nu goedkoop. Ik heb het over mascara, een product waar bijna geen enkele vrouw afscheid van kan nemen.
Vandaag ga ik een mascara reviewen van de DA. Het gaat om de curly mascara extra black.
Zoals je ziet is het borsteltje vrij smal. Hierdoor kun je makkelijker de wimpers in je binnenste en buitenste ooghoek verven. Met een dik borsteltje raak je sneller de huid die er om heen ligt.

De mascara zegt dus krul te geven en zou extra zwart zijn. Hmm extra zwart? Ik weet niet zo goed wat ik me daar bij voor moet stellen. Zwart is naar mijn mening gewoon zwart.

Hieronder zie je eerst foto van mijn ogen zonder mascara. Ik heb hier trouwens verder geen make-up op, zodat jullie het beste resultaat kunnen zien.
Hier zie je mijn wimpers zonder mascara. Ik heb van mijzelf al vrij lange en dikke wimpers. Mascara die je wimpers dus vooral voller maken werken bij mij niet. Ik krijg dan meteen spinnenpoten.
Hier zie je mijn wimpers met mascara. Zoals je ziet worden ze een stukje verlengd en geeft de mascara geen klonters en spinnenpoten. Maar of ik nu kan zien dat de mascara extra zwart is?
En ja hoor! De krul is er zeker!

Ik ben erg tevreden over deze mascara, hij doet zijn werk perfect. Hij kost zo'n 4 euro en is te koop bij de DA.

Welke mascara gebruiken jullie en zijn jullie er tevreden over?

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik heb tot een paar maanden geleden mijn Maybelline XXL gebruikt en sindsdien Yves Rocher en Arissa, maar niks is zo goed als die van Maybelline (voor mij dan :P). :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb echt heel veel verschillende en ik gebruik ze allemaal maar mijn favo is er 1 van de Sephora, die vind ik erg fijn. Hij valt lekker op en werkt prettig!

    Deze van de DA heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt, miss als ik wat mascara's heb opgebruikt ik voor deze ga kijken, ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedkope mascaras kunnen ook goed zijn maar ik vind wel dat goedkope mascaras heel snel beginnen brokkelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ann, deze niet hoor! Hij is echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.