maandag 16 augustus 2010

Review Essence oogschaduw

Een aantal weken geleden maakte ik een look met deze 2 oogschaduws. Jullie konden toen al een beetje horen wat mijn eerste indruk was van deze oogschaduws.

Dit zijn de oogschaduws waar ik het over heb. De grijze heet: metallic effect en de witte heet: dance al night.
Wat ik heel leuk vind zijn de motieven op de oogschaduw! Echt een pluspunt voor zo'n  budget merk!
Zoals je kunt zien is de grijze kleur shimmery en heeft de witte kleur een heel hoog shimmery gehalte.

Op de swatch zie je de glitters niet goed terug. Maar de grijze is shimmery en de witte is net een kerstbal. Er zitten best grote gouden en zilveren glitters in. Misschien leuk voor op stap of met kerstmis. Maar om dit nou overdag te dragen... uhm nee, niet zo'n goed idee denk ik.
Toch vind ik beide kleuren heel mooi en zijn ze ook goed gepigmenteerd!
Het enige wat ik dus niet zo fijn vind zijn de chunky glitters in de witte kleur en dat deze kleur een beetje korrelig is. Verder zijn het echte aanraders!

Essence is te koop bij het kruidvat en kost zo'n 1,50.
Hebben jullie Essence oogschaduw? Wist je dat Essence zo'n goed gepigmenteerde oogschaduw had?

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik heel veel producten van Essence. Eigenlijk alles wat je jezelf maar kan bedenken. Ook de oogschaduw. Ik wist al dat ze goed gepigmenteerd zijn. Maar toch gaat mijn voorkeur uit naar mijn kleuren palettes. Ik weet niet, die zijn toch wat fijner. Mooie kleurne oogschaduw trouwens. Leuk hoor.

    Leuke review

    Liefs, xxxx Kalypso.nl.tt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kalypso,

    Bedankt voor je reactie maar het is niet de bedoeling dat je gaat spammen.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.