woensdag 21 juli 2010

Face of the day

Ondanks een allergische reactie waarover jullie hebben kunnen lezen vandaag toch een Face of the day. Ik hoop dat jullie een beetje door mijn droge huid heen kunnen kijken. Ik kan ook geen vloeibare foundation op doen want dit benadrukt de schilfertjes nog meer. Mijn huid is niet erg mooi egaal nu, maar ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben!



Lijkt het jullie leuk om hier een how-to van te zien?


Ik heb het smokeye palette gebruikt van Catrice uit de LE en nog palette van La Femme. Ik heb een zwart oogpotlood van Clinique en een mascara van Clinique gebruikt.
Op mijn gezicht heb ik een compact powder. Als blush heb ik een blush van Catrice en een bronzer uit de LE van Catrice. Ik heb een highlighter van Catrice boven mijn jukbeenderen.
Wil je zien hoe je dit alles maakt? Laat dan een reactie achter en vraag om een how-to!

3 opmerkingen:

  1. God, wat heb jij een mooie wimpers!!

    Vervelend van die allergische reactie, heel herkenbaar, heb het zelf regelmatig en dan is foundation aanbrengen idd geen pretje :(

    Maar je FOTD is toch heel fris en fruitig hoor ^^ Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer van de allergische reactie! Hopelijk is je huid snel weer normaal.

    Suzy heeft gelijk, je hebt echt geweldige wimpers!

    Welke highlighter van Catrice gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Suzy en @Ann bedankt zeg! Ik word er helemaal verlegen van!

    Ik gebruik van Catrice de highlighter: Multi-coulour rouge in de kleur Riviera Rose. Dit is een blush met 4 kleuren. De lichtste kleur gebruik ik dan als highlighter:)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.