woensdag 21 juli 2010

Tag: Your favorites

Afgelopen dinsdag werd ik getagged door Noelle. Zij heeft een super leuke beautyblog waar je zeker even een kijkje op moet nemen.
Het is de bedoeling dan je jouw 3 favoriete beauty producten opnoemt en even uitlegt waarom je deze producten zo fijn vindt.
Zelf vind ik dit best lastig! Mijn favorieten wisselen namelijk de hele tijd! Maar toch heb ik mijn best gedaan 3 producten uit te kiezen.

Wil je weten wat mijn 3 favoriete producten zijn? Lees dan snel verder!


Ik heb er voor gekozen om 1 nagellak, 1 gezichtsproduct en 1 lipproduct te laten zien. Dit is natuurlijk leuker om te lezen dan bijvoorbeeld 3 oogschaduws!
Zoals jullie zometeen kunnen zien gebruik ik producten uit alle prijsklassen. Ik vind het onzin om alleen maar dure producten te kopen omdat deze beter zouden zijn. Ook goedkope producten kunnen prima hun werk doen.

Catrice Nude Sensation C01
Deze blush gebruik ik eigenlijk alleen maar. Hij komt uit de LE van de Nude Sensation lijn van Catrice. Hij is nu dus niet meer verkrijgbaar. Hij is roze en heeft een subtile shimmer. In de zomer vind ik dit erg mooi staan op mijn wangen. Deze kleur vind ik voor mezelf perfect.

Gosh Holographic nagellak
Mijn volgende favoriet is deze Gosh holograpic nagellak. Deze ziet er zo mooi uit in de zon! Je moet er dan echt naar blijven kijken. Foto's van deze nagellak zie je hier.

MAC Dazzleglass Baby Sparks
Ik vind de kleur prachtig, dit is echt een product wat ik graag draag als ik lekker kan relaxen in de tuin of op een terrasje. Hij ziet er dan zo mooi uit! Foto's van deze Dazzleglass vind je hier.

De 3 personen die ik tag zijn: Teddy, Linda en Vera. Het lijkt me erg leuk om van jullie te horen wat jullie 3 favorieten producten zijn!

Wat zijn jou 3 favorieten producten?

4 opmerkingen:

  1. Thanks voor de plug!! Leuke favorieten heb je gekozen, ook erg divers! Ik heb veel positiefs gehoord over de Dazzleglass Baby Sparks. Zelf heb ik er 2 maar ben niet zo te spreken over de textuur :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Noelle, nee, ik ook niet echt. Maar ik vind hem zo mooi. Dat maakt alles goed haha:P

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.