vrijdag 16 juli 2010

Gosh soft'n shine lip balm - Barbie

Vandaag het eerste review van een van de 2 soft'n shine lip balms van Gosh. Deze heb ik een poosje geleden gekocht in de opruiming. Ik ga jullie vandaag de swatches laten zien van de kleur Barbie. Dit product is geen lipstick maar een soort van lippenbalsem met flink wat kleur.
Wil je hier meer over lezen, lees dan snel verder.
Zoals je ziet op bovenstaande foto ziet de verpakking er echt heel mooi uit. De stick zelf is erg smal, misschien zelfs zo smal dat ik bang ben dat ik hem kapot maak als ik hem er te ver uit draai. De lipstick bevat spf 15 en beschermt je lippen dus tegen de zon. Ook bevat deze lipstick vitamine E, zo worden je lippen ook nog eens goed verzorgd als je deze draagt.

Hij is lekker creamy en brengt makkelijk aan. Hier zie je rechts op de foto de kleur Barbie, dit is de kleur waar we het nu over hebben. De linkse kleur behandel ik later nog een keer. Het ruikt ook nog eens lekker, naar vanille. Je hebt dus geen last van een vieze typische lipstick geur.

De kleur doet z´n naam echt eer aan. Ik vind het echt een barbie kleur.



Op deze foto heb ik niets op mijn lippen. Zoals je ziet zijn mijn lippen best gepigmenteerd. Veel kleuren komen op mijn lippen dus niet zo mooi uit. Ik zou er dan al iets van concealer onder moeten dragen.
Hier zie je de kleur op mijn lippen. Ik vind het een mooie roze kleur. Zoals je ziet op de bovenstaande foto heb ik nogal wat lijntjes op mijn lippen. Maar hier zie je niet veel meer van terug op de foto hiernaast.
Gosh beloofd een mooie glans. Deze zie je ook echt terug op de foto.

De kleur gaat echt geen hele dag mee. Na 2 uur moet je het echt wel een keer bijwerken. Ik moet wel zeggen dan ik in die 2 uur wel flink wat gedronken heb. Hij droogt je lippen niet uit, iets wat lipstick vaak wel doet.
Ik vind dit dus echt een prima product!



Dragen jullie van die felle kleuren?

3 opmerkingen:

  1. De Lipbalms van Gosh zijn echt super fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Selina,

    Ja vind ik ook! binnenkort komt er nog een artikel over maar dan over de andere kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, het ziet er mooi uit! Ik dacht eerst dat het een enorm fel roze ging zijn maar op de lippen is het mooi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.