vrijdag 16 juli 2010

NOTD - Catrice Carame Spiced Bronze

Toen ik gister bij Kruidvat in Weert was hadden ze eindelijk de Catrice Carame collectie. Jeej, Daar hebben ze wel heel lang over gedaan zeg. Gelukkig was alles er nog en heb ik het smokey eye's palletje en de nagellak meegenomen. Vandaag heb ik deze nagellak op gedaan. Wil je weten hoe deze eruit ziet? Lees dan snel verder.

Ik vind dit echt zo'n speciale kleur! Een soort gelijk lakje had ik echt nog niet in mijn stash zitten. Het is een bronze koper kleur. Als je van dicht bij kijkt dan zie je mooie bronze glittertjes erin zitten en kijk je van ver af dan lijkt het net een hele mooie koper kleur. Erg speciaal dus!
De nagellak droogt niet heel erg snel, maar dat kun je ook niet verwachten van een nagellak van 2,49. Wat ik wel jammer vind is dat de nagellakjes uit de limited edition kleiner zijn dan de normale lakjes van Catrice. Je moet even veel betalen maar krijgt minder. Niet dat dat bij 2,49 zoveel uitmaakt, maar toch.
Deze lak is voor 2,49 te koop bij Trekpleister en Kruidvat waar ze deze limited edition hebben.

Wat vinden jullie van zo'n kleur op je nagels? Zou je dat zelf ook kopen?

4 opmerkingen:

  1. @ Nina, nou bedankt hoor:D. Hou de site in de gaten! Binnenkort ga ik over op een echte site!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n kleur op mijn nagels?
    Op de foto vind ik het er kotsachtig uitzien.. Dus echt no way dat ik dat op mijn nagels ga smeren.
    Geef mij maar lekker naturel!

    Trouwens..
    Heb je misschien tips hoe je erachter kan komen welke nagellak bij jou (huidskleur) past?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Lisa, haha kotsachtig? En bedankt:P. Nou welke kleur past niet bij je huidskleur? Je kunt eigenlijk alles wel dragen, behalve dingen die hetzelfde zijn als je huidskleur en dat is echt bijna niets. Gewoon uittesten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.