woensdag 28 juli 2010

NYX lipgloss Sparkle

Vandaag het eerste artikel over 1 van de 3 glossjes van NYX waar ik jullie gister over vertelde. Het is de kleur Sparkle. Wil je weten wat ik van deze gloss vind, lees dan snel verder.
NYX is een merk met veel goedkope make-up waar de kwaliteit heel goed van schijnt te zijn. Je kunt het in Nederland en Belgie niet in de winkel kopen. Gelukkig zijn er veel online webshops waar je NYX kunt kopen. Als je niet op een buitenlandse webshop wil kopen dan zou ik je aanraden eens te kijken bij boozyshop.

De verpakking van NYX vind ik echt mooi. Het ziet er zeker niet goedkoop uit! In de verpakking ziet het er echt uit als een roze lipgloss met heel erg veel glittertjes.
Hier zie je een beetje lipgloss op mijn hand. Zoals je kunt zien is het een licht roze kleur met heel erg veel glitters.
Om even een vergelijking te kunnen maken zie je hierboven eerst een foto van mijn lippen zonder iets op. Hieronder zie je een foto van de lipgloss op mijn lippen.
Zoals je ziet zie je de kleur op mijn lippen niet echt zitten. Helaas zie je op de foto de glitters niet zo goed. Maar in het echt lijkt het wel een glitterbom die is ontploft op mijn lippen! Ik vind het zeker mooi maar ik zou het niet overdag dragen. Ik vind het wat to much voor op je werk of op school. Met uitgaan zal deze lipgloss er zeker prachtig uitzien!

Als je niet hoeft te drinken of te eten dan blijft de lipgloss lang zitten. Maar als je eet en drinkt dan zul je hem daarna toch echt even moeten bijwerken.
Zoals ik al zei is NYX te koop bij de Nederlandse webshop boozyshop. Hier kost deze lipgloss 2,29.
Ik vind 2,29 echt heel weinig voor een lipgloss van zo'n kwaliteit. Dus, prima lipgloss, prima prijs.

Hebben jullie al producten van NYX in jullie stash zitten?

6 opmerkingen:

  1. Jammer dat ie niet zo gepigmenteerd is! Ik heb alleen de Peach van die Round Lipglosses en die draag ik alleen over een coral lipstick heen, dan geeft ie wel een prachtige glans.

    Verder heb ik alleen de NYX jumbo pencils, en een stuk of 10 pigments.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Noelle, ach ja hij blijft erg leuk voor op stap:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel leuk, met een feestje ofzo, om nu overdag met zulke glitterlippen te lopen.. nee.. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Amber, nee inderdaad! Erg leuke lipgloss,maar niet voor overdag:P

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van de pigmentatie, maar ik vind 'em heeel mooi op je lippen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.