donderdag 22 juli 2010

Review Catrice nude sensation shimmer rouge

In mijn favorieten tag hebben jullie kunnen zien dat dit mijn favoriete blush is. Vooral in de zomer vind ik hem erg mooi omdat hij hele mooie kleine glittertjes bevat. Het is een blush uit de LE van Catrice Nude Sensation maar toch wil ik hem jullie nog even laten zien.
Lees snel verder als je een swatch wil zien van deze blush!

Helaas was het heel erg moeilijk om de kleur vast te leggen op foto. Ik heb mijn best gedaan. De blush is exact hetzelfde als in de verpakking. Een prachtige koraal roze kleur.

Hier zie je de glittertjes in de blush
Hier zie je lichtjes de kleur. Helaas is dit niet duidelijk genoeg. Wel kun je de kleur heel erg mooi opbouwen.
Hier op mijn vingers zie je de kleur weer wat beter! Het is dus echt precies de kleur zoals in de verpakking.
Hier heb ik de blush op mijn gezicht. Helaas zie je dit niet erg goed.

Ik hoop dat ik jullie toch een beetje een idee heb kunnen geven over deze blush.

Wat is jullie favoriete blush en hebben jullie deze blush ook?

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.