zondag 1 augustus 2010

Jip & Janneke bronzer

Afgelopen week was ik bij de Hema en natuurlijk keek ik even in het make-up schap. Ik moest even 2 keer kijken want in eerste instantie dacht ik dat er MAC make-up stond. Maar dat zag ik toch verkeerd. Het was make-up met Jip & Janneke er op! Wat leuk!
Ik zag de bronzer en dacht meteen, ja die moet ik hebben. Zonder hem eerst te testen heb ik hem meegenomen. Best dom bedacht ik me achteraf.
Wil je weten wat ik van deze bronzer vind, lees dan snel verder.

Allereerst komt de verpakking natuurlijk heel erg overeen met de verpakkingen van MAC. Dit zul je ook bij de andere producten uit de collectie terug zien.

De kwaliteit van de verpakking is goed. Het doosje is erg stevig en gaat open door op een knop te duwen. Prima om mee te nemen in je tas dus.
Hier op de foto zie je de kleur van de bronzer. In het echt is hij iets meer terracotta kleurig. Ook is het me niet gelukt om de kleine glittertjes die er in zitten op de foto te krijgen. Maar er zitten dus kleine gouden glittertjes in.
Hier zie je de bronzer uit de Catrice Carame collectie naast de Hema bronzer. zoals je ziet is de Catrice bronzer een stuk donkerder. Hier was ik meteen al erg blij mee aangezien de Catrice bronzer erg donker is voor mij. Ook bevat de Catrice bronzer veel meer en veel grotere glitters. Daardoor vind ik hem niet geschikt om over je hele gezicht te gebruiken. De Hema bronzer vind ik hier wel geschikt voor!
Hier zie je 2 swatches. Boven zie je de Catrice bronzer en onder de Hema bronzer. Je ziet meten het kleur verschikl. De Catrice bronzer is veel glitteriger en een stuk oranjer. De Hema bronzer is bruiner en met minder glitters.

Natuurlijk heb ik de bronzer ook op mijn gezicht gebruikt. Ik vind hem erg geschikt om over je gezicht te gebruiken en niet alleen op je wangen. Ook zul je op je gezicht de glitters niet goed zien zitten, je ziet ze alleen maar heel subtiel als je in de zon staat.
Helaas was het voor en na verschil niet te zien op de foto. Daarom helaas geen full face foto.

Ik heb zelf een vrij lichte huid en voor mij is hij perfect. Ik denk dat andere meiden met een lichte huid dus ook erg blij zullen zijn met deze bronzer! Ik zou zeggen, neem zeker even een kijkje bij de Hema. Ze hebben nog meer spulletjes uit deze collectie en ook ik ga zeker nog een keer op mijn gemak de spulletjes bekijken. De bronzer kost 4,50 wat ik erg goedkoop vind als je het vergelijkt met de kwaliteit van de bronzer. De bronzer bevat 9 gram. Hier kun je dus wel even mee vooruit.

Heb jij de Jip en Janneke collectie al gezien? Als je zou mogen kiezen, zou je dan voor de Catrice of voor de Hema bronzer gaan?

5 opmerkingen:

  1. Hij ziet er goed uit, ik heb alleen al een geschikte bronzer, maar als ik dat niet had zou ik hem zeker gaan halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Amber, oke:), ik wilde hem zowiezo. Vond hem zo schattig:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DAT is pas echt snoebelig!
    Hopen dat ze die volgende maand ook nog hebben.
    NO NUY MAAND...

    Alleen al om dat doosje wil ik hem hebben :x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb em ook gehaald + twee lipglossjes van jip en janneke vindt t leuk spul :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.