zaterdag 31 juli 2010

NYX lipgloss soap opera queen

Dit is de laatste van de 3 NYX lipglossjes die ik voor jullie ga reviewen. Het is een rode kleur met heel veel glittertjes. De lipgloss heet: soap opera queen, dit vind ik persoonlijk een erg mooie en grappige naam! Lees verder als je benieuwd bent naar de swatches!

Net zoals de andere 2 glossjes blijft hij prima zitten. Wel moet je hem na wat eten en drinken bij werken.


Ter vergelijking zie je hier eerst mijn "naakte" lippen en daarna mijn lippen met de lipgloss erop. Het was nog best moeilijk om de kleur er goed op te krijgen. In het echt is hij nog iets roder dan je op de foto ziet. Wel zitten er alweer heel veel glitters in. Maar deze zijn niet zo aanwezig als in de Sparkle lipgloss.

Zoals je wel hebt gemerkt ben ik erg tevreden over de 3 lipglossjes van NYX.
Hier zie je de andere 2 links nog even:

Ik ga er hier zeker nog meer van kopen! Je kunt ze kopen bij http://www.boozyshop.nl/ voor 2,29!

Jullie hebben nu alle 3 de lipglossen gezien, wat vinden jullie ervan? Gaan jullie er nu aanschaffen?

2 opmerkingen:

  1. Ze zien er allemaal leuk uit! Enkel jammer dat je NYX online moet kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ann, ja dat klopt! Maar als je bij boozyshop.nl koopt dan is het heel veilig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.